Kategoriat

Tuotemerkit

Lokakuun Tarjoukset

Kaikki tarjoukset

Facebook

Usein Kysyttyä FAQ

USEIN KYSYTTYÄ


1. Tilaustapahtuman kulku?


Löydettyänne haluamanne tuotteen klikatkaa kyseisen tuotteen Kuvaa, Nimeä tai Näytä-tekstiä. Älkää klikatko vielä "Lisää Ostoskoriin" ruutua sillä silloin menetätte eri optioiden valinnanmahdollisuuden; esim. turkistossuissa Ostoskoriin livahtaa pienin mahdollinen koko ja ensimmäinen tarjolla oleva väri. Valittuanne teille mieluisan option, kuten määrän, koon, värin, lahjapakkauksen jne. voitte sitten lisätä sen "Ostoskoriin".
Nyt voitte joko jatkaa ostoksianne tai ellette muuta tarvitse klikatkaa tekstiä: Kassalle joka on ilmaantunut oikealle ylös.
Nyt olette päässyt kohtaan 1. Yhteenveto

Tässä näytetään Ostoskoriin lisättyjen tuotteiden arvo. Huom! Tässä kohtaan ei vielä näy toimituskuluja sillä eri toimitustavat ovat erihintaisia eikä toimitustapaa ole vielä valittu.
Mikäli olette saaneet alennuskoodin niin tällä aukeamalla se lisätään Syötä alennuskoodi ruutuun ja klikatkaa OK ja Tekstiä Seuraava, ellei teillä ole alennuskoodia klikatkaa vain tekstiä Seuraava, mikäli on tullut vielä jotain mieleen jota haluatte voitte edelleen jatkaa ostoksia klikkaamalla "Jatka Ostoksia".

Nyt pääsette kohtaan 2. Kirjautuminen

Tässä kohdassa täytetään yksikertaisesti se kuka olette ja mihin tuotteet toimitetaan. Tämän voitte tehdä kahdella tavalla. Joka rekisteröitymällä jolloin tilaustenne seuranta on helpompaa ja mahdolliset lisätilaukset on helpompi tehdä sekä tulevaisuudessa suora laskutusmyyntikin voi näin tulla mahdolliseksi, suosittelemme tätä. Mikäli rekisteröityminen on vastenmielistä voitte siirtyä suoraan Pikakassaan jossa kirjoitatte nimenne, osoitteenne, matkapuhelinnumeronne ja s-postiosoitteenne. Punaisella tähdellä merkityt kohdat ovat pakollisia täytettäviä. Voitte myös liittyä postituslistalle. Me emme häiritse teitä joutavilla mainosposteilla tuhka tiheään vaan silloin tällöin lähetämme asiallista informaatiota esim. Erikoistarjouksistamme jne. Tätä kirjoitettaessa on tämä verkkokauppa sovellutus ollut käytössä 10kk emmekä ole vielä lähestyneet postituslistan asiakkaitamme vielä kertaakaan.

Nyt pääsette kohtaan 3. Osoite

Mikäli päätätte rekisteröityä luomalla asiakastilin kirjoittakaa s-postiosoitteenne ja klikatkaa "Luo Asiakastili" tekstiä. Siellä täyttäkää henkilökohtaiset yhteystietonne ja keksikää vähintään viisimerkkinen salasana. Täällä voitte myös liittyä suosittelemallemme postituslistalle. Myöskin pakolliset kohdat ovat merkitty punaisella tähdellä.
Antakaa osoitteelle nimi esim. osoitteeni tai toimitusosite jne. Lisätkää uusi osoite klikkaamalla kohtaa: Lisää uusi osite, mikäli haluatte lähettää tilauksen suoraan johonkin muuhun osoitteeseen esim. lahjaksi. Tämän jälkeen tarkistakaa Toimitus- ja Laskutusosoitteiden oikeellisuus ja tarvittaessa päivittäkää ne. Jos teillä on jotain tilausta koskevaa asiaa kirjoittakaa viesti laatikkoon jonka päällä lukee: Voit myös halutessasi jättää lisätietoja koskien tilausta. Jatkakaa klikkaamalla tekstiä: Seuraava. Palata voitte klikkaamalla tekstiä Edellinen.

Klikkaamalla Seuraava pääsette kohtaan 4. Toimitus.

Täällä on esitäytetty hintoineen suositustemme mukaisesti MH:n Lähellä paketti ensimmäisenä, nopein ja edullisin. Samaan aikaan on tietokoe laskenut teille lähimmän noutopisteen listalta jonka löydätte sivun alalaidasta voitte myös valita pudotuslistalta jonkin toinen noutopisteen.
Muut toimitus vaihtoehdot on esitetty tällä sivulla hintoineen joista voitte vapaasti valita mieluisenne.
Alareunassa on kohta Käyttöehdot jonka alla on ruutu johon merkitään teidän hyväksyvän toimitusehtomme. Mikäli ette ole niitä vielä lukenut ja haluatte tarkistaa vielä ne niin klikatkaa tekstiä: (lue toimitusehdot) niin voitte lukea ne vielä. Sitten vain klikatkaa seuraava jatkaaksenne.

Pääsette kohtaan 5. Maksu

Tässä kohdassa on selvillä kaikki toimitus ja maksutapoihin liittyvät kustannukset joten koko maksu on tässä eriteltynä veroineen.

Mikäli ette ole edellisessä kohdassa valinnut Bussi- tai Postiennakkoa Toimitus/maksutavaksi yksityisille kuluttajille tarjotaan kahta maksuvaihtoehtoa: Paytrailin verkkomaksupalvelua tai ennakkomaksua tilisiirtona. Yrityksille ja yhteisöille lisäksi laskua.
Paytrailin verkkomaksupalvelu pitää sisällään kaikki Suomessa toimivien pankkien verkkomaksut sekä Visa, VisaElektron ja Mastercard luottokorttimaksu mahdollisuudet. Jos tapahtuman aikana on jäänyt jotain maksuun tarvittavaa aineistoa pois matkasta voi maksun peruuttaa jolloin koneellanne säilyy tilauksen tiedot joita teidän ei tarvitse täyttää uudelleen vaan voitte edetä klikkaamalla ja valitsemalla lopuksi toisen toimitus/maksutavan esimerkiksi ennakkomaksun tilisiirtona.

Ennakkomaksu tilisiirtona on hyvä vaihtoehto maksamiselle silloin kun ei ole jostain syystä verkkotunnuksia käytettävissä. Näin voi laskun maksaa erikseen haluamallaan tavalla minkä tahansa laskun tavoin. Näin toimien tilaus tulee voimaan heti ja suoritukseen on aikaa 14 pv. Teemme heti alustavia järjestelyitä joten tilaus on yleensä valmiina suorituksen saavuttua tilillemme. Ellei tilausta makseta kyseisen 14 pv:n aikana katsotaan tilaus peruuntuneeksi.
Kun valitsette maksutavaksi ennakkomaksun tilisiirtona tarvitsee teidän enää varmistaa tilaus oikeasta alareunasta niin saatte maksuun tarvittavat tiedot ja tilausvahvistukset ruudulle näkyviin sekä s-postilla antamaanne s-postiosoitteeseen.